Briahll tane tane anlatayim size hamilelik 4 hafta olarak hesaplanmıyor 🙈hesaplama sistemi farklı bilmeden yorum yaptınız okey ona lafim yok ama anlatiyorum israrla devam ediyorsunuz üstüne doktorumdan öğrendim demişim ama doğru bizler her şeyi daha iyi biliriz siz de haklısınız size iyi günler bu konuşma beni mutlu etmeyecek çünkü