Nzyl Merhaba kızlar 4 aylık bir oğlum var 40ım çıktıktan sonra adet oldum direkt sütüm yok 4 günlük gecikmem var bebek istemiyorum öyle bir düşüncem yok yani diğer adetlerimi hep gününde oldum doğumdan sonraki süreç de böyle gecikmeler yaşanabiliyormu