Agm53 betayla kalp atşının alakası yok ki canım sadece keseyi görmek için belli bi değerin üstünde olmasını bekleriz onun dışında herkes aynı zamanda keseyi görmez ya da kalp atışını duymaz döllenme süresine bağlı da değişir mesela ben 6 haftada kalp atışını duydum ama 7 de 8 de hatta 9da duyan var sen git belki de sende erken duyarsın ama duyamazsan da sakin kal stres yapma bekle