Herkese selam. 33+5 haftalığım dün nstde ağrı sancı çıktı. Doktorum alttan muayene etti 1 cm açıklık ve rahimde yumuşama var dedi. Bir gecedir hastanedeyim iğne serum ilaç vs aldım erken doğumu önlemesi açısından. Hafif lekelenmem var sanırım alttan muayene ettiği için hala geçmedi. Geçen hafta da alttan muayene etmişti ama açıklık yoktu kan da gelmedi leke de şu an neden böyle oldu bilen anlayan var mı ? Sizce normal mi ? 1 cm açıklığın ilerlememesi için dinlenmek dışında tavsiye edebilecekleriniz neler beni aydınlatabilir misiniz?