Aynısını dün akşam yaşadım doktorumu aradım. Hafif kanama ve nişan olduğunu söyledim. Rahim ağzının açılmasından dolayı kanama yaşadığımı söyledi kanaman artarsa sancın sıkılaşırsa hastaneye gel, diğer türlü açıklık yoksa zaten yatış yapmayız dedi size de fikir olur belki. Benim de dün biraz ağrılarım vardı ama gece hiç olmadı su anda da gelen giden yok 🥲