dünden beri şiddetli kasık ağrım var oturunca kalkmam 10 dk sürüyo ve canım yanıyo yürürken bile ağrım var bi anda oldu 1 hafta önce doktora gittim bebek kanala girmemiş ama kafası aşağıda dedi dünden beri böyle şiddetli acı olunca acaba kanala mı girdi diye düşünüyorum