Redpepper Oğlumun adı da Uras , Umay koymak istiyorduk ama anlamı dini açıdan sakıncalı olduğundan koymadık. Şuan Alya isminde karar kıldık uyumlu değil ama ısındık isme.
buse2507 Redpepper bence gayet uyumlu olmuş canım rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
TAkilicci Redpepper Umay için fetva yı aramıştık sıkıntı teşkil etmez demişlerdi ne gibi bir sakıncası var acaba bilmiyorum da sadece doğurganlık muhabbeti var isim ile ilgili. Çok koyan olduğu için biz vazgeçtik ama
1andonly Asenassmom Eliz çok uyumlu mu bilmem ama benim oğlumun adı da Uras şimdi cinsiyet belli değil ama uyumlu isim arayışına ben de girdim şurda bekleyim
Asenassmom 1andonly valla bilemedim ya uraz olsa eliz de z ile uyumluydu ama emin de değilim illa bir uyum olsamı gerek yok mu 🤷🏻♀️
gezentianne Asenassmom Umay bu sene ne kadar cok var yaaa özellikle bu forumda her postta görüyorum Umay Umay😂