Kızlar 15.05.2025 sezeryan doğum yaptım ,benim için gerçekten çok zordu 3 gün kalkamadım ayağa , kalkamadığım için de doktor bırakmadı
Normal doğum yapmayı çok istemiştim ama doktorum ,tüp bebek olduğu için riske atamam sezeryan dedi nasip böyleymiş , ikimiz de iyiyiz hamd olsun bugünümüze şükür
Herkese kolay doğumlar diliyorum 🙏🏻 inşallah RABBİM tek nefeste kurtarsın hepinizi , tedavi görenlere de RABBİM yardım etsin güzel haberler almayı nasip etsin 🙏🏻