Serencakarli Gul1935 yani iyi dusunelim iyi olsun canim baktirmadan var veya yok bilemeyiz insallah yoktur ben de bugun gittim mesela bana ektra bi insilin daha verdiler cunku benim normalde yuksekti simdi gebelikte daha da yükseldi
Zhdnl Clek12 ben yaptırdım devlet takipliyseniz zaten istiyorlar yaptırmak istemezsen parmaktan ölçüm sonuçlarını istiyorum dedi bana yaptıracağım dedim zor bişey değil sonuçlarım normal geldi içim daha rahat şuan