26+4 haftalığım yaklaşık ilk olarak 20 gün önce karşılaştım göğsümden süt geliyor bildiğiniz atletim ıslanıyor sürekli hala devam ediyor bu durum doktora sorduğumda normal demişti bir daha danışmadım ama ben yine de tedirgin oluyorum göğsümün olduğu yer inanılmaz ıpıslak kalıyor atletim siz de bu durumu yaşayan oldu mu daha doğuma da çok var