Shdtnnc Kızlar 37+5 deyiz yürüyüş yaptıktan sonra çok sancım kasılmalarım oluyor yerimden kalkamıyorum 15-20 dklık yürüyüş yapabiliyorum sadece yaşayan var mı bu durumu ?:(
ranabetul Merhabalar, bende de yürüdükten sonra kasılma ve bel ağrısı oluyor aynı şekilde normal mi acaba kimse de yazmamış :( dedikodu vs olsa herkes yorum yapardı :(((