Bktalg merhaba aynısı şu anki gebeliğimde başıma geldi. Hatta biz 7haftalıktı. Bu saatten sonra bebeğin oluşması çok düşük bir ihtimal, %10 filan dedi. Kese vardı bebek yoktu kalp atışı zaten yoktu. 1 hafta sonra kürtaj psikolojisiylegittim tamamen kadın doğuma ve hayırlı olsun çatır çutur hamilesin dedi ☺️ gönlünüzü ferah tutun, sağlıkla gelsin 🙏🏻 birkaç hafta daha bekleyip kontrole gidin bakalımmm ☺️