34+5 haftalığım karnımın tamamı kasıldı sırtıma da vurdu ağrı birden baş ağrısı ve mide bulantısı da yaptı acile gittim sancı çıkmadı alttan açıklığıma baktılar açıklığımda yoktu daha sonra doktor ultrasondan baktı çok gıcık bir tipti diyorum ki bebeğim hangi pozisyonda diyor o önemli değil ya desene şöyle böyle ölecek misin hiçbir şekilde bilgilendirmedi bilgisayara girdi bilgileri daha sonra vajinal muayene yapıcaz dedi hazırladılar aleti içimden dedim ki zaten insan gibi açıklamıyor durumu vajinal muayene de yapsa açıklamicak en iyisi o yapmasın kendi doktorum isterse yapar haftaya randevum var kağıt imzaladım çıktım yapmadım muayeneyi vajinal muayene neden yapılıyor beni bilgilendirir misiniz reddederek iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum ama içim rahat