Kızlar merhaba ben ilk gebeligimde suni sanciyla doğum yaptı kendi sancım hiç gelmedi şimdi karnım kasılıyor hafif bir ağrı ve gerilme hissediyorum karnıma dokundugumda taş gibi oluyor bugün nstdede 2-3 kez 45-50 civarına çıktı o an bu sancı mi yalancı sancı mi sizce