Mavininannesiseyda Sare , Beliz , Dila , Lavin, Leyla , Sara , Asya sizce hangisi ne zor isim bulmak 💞🌿🌿
Erurtane Mavininannesiseyda ben Leyla enerjisini seviyorum beliz de güzel içinize en çok hangisi sinerse onu koyun lütfen ✌️🥹😍 anne hissedermiş bebek istediği isimi kendi seçer anne de bunu hissedermiş onca isim aradım araştırdım Erva ismi bana hep çok baskın geldi ve koydum
Mavininannesiseyda Erurtane Belizi aslında çok sevdim eşim asla diyo 😄 sara ismi de çok güzel geldi ama söylemesi zor gibi geldi onun da bilemedim hiç şu an Leyla ya kötü diyen hoc olmadı 😂