Nutella- Bana göre de kız ismi çok zor bulunuyor ikinci kızımı bekliyoruz zar zor karar verdik, bebeğimiz erkek olsaydı Yaman koyacaktık onun dışında Kaan, Mert,Mete, Selim isimlerini de beğeniyorum
ardensmom34 Deniiibayyy oğluma arden ismi koydum bolluk bereket anlamına istinaden nadir konulan güncel isimlerden
MinaGamze3 Deniiibayyy ben de bir erkek bebiş bekliyorum hayırlısıyla , fransada yaşadığım için söylenişi yazılışıyla aynı olsun diyerekten Metehan ya da Tunahan düşünüyoruz ablasının adı da Lina Sara