Siibell 37+3 deyim ve grip oldum çok iyiydim ama Şuan heryerim ağrıyor ve çocukda hareketlenme çok arttı boğazımın acısından hiç bişey yapamıyorum umarım doğum olmaz çok çok hapşırıyorum çünkü önerisi olan var mı