Nata97 Bebekim123 kiz demishdi sora erkek dedi) biz de bi kac defa sorduk erkekmi kiz demishdiz falan. Daha erkendi shimdi gorunuyor net)
Nezahatozen genelde değiştiğini diyorlar bana 12+4de çok az bi ihtimal erkek diyip sonra 14+6 kız olduğu denildi şuan 18 haftalığiz kızımızla devam
Meripella @Nezahatozen yani çokta güvenmemek gerekiyomuş bunu anladım. Hayırlı olsun sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah
Ezgiaydinn35 Meripella o haftalarda pek güven olmuyor benim özelde 17. Haftada gösterdi oğlum bebekten bebeğe değişiyor ama 17 haftadan önce hiç birşey almayın.
Vctry1706 12de erkek dedi 31 olduk değişmedi 😊 ama tabiki yine de hemen birşeyler alma 16da en net söylenir 🤗