Tugbakaya Kızlar zofran 4 mg dil altı kullanıyorum aranızda kullanan ya da ilaç hakkında bilgisi olan var mı? Doktorum verdi ama biraz tedirginim açıkcası
Msbem Ben zofer kullanıyorum memnunum yine arada istifra oluyor ama en azından önceki kadar miğde bulantısı yok stresi yok