Kızlar şuan 34+1 haftalık. 1 ay gelişim geriliği olduğu için karın çevresinde haftada bir kontrol ve Nst olacak. Genetikmiş ve pek bir nedene bağlanamazmış. Doktorum çok büyük ihtimal 37 de suni sancı ile başlatıcaz doğumu dedi. Tavsiyelerinizi, suni sancıyla ilgili ayrıntıları ve güzel tecrübesi olanları dinlemek isterim. Suni sancı tam olarak nasıl oluyor doktorumdan ayrıntıları öğrenmeden önce tecrübelilerden dinlemek istedim.