Meltemanneolsun Yani ben anlamıyorum her gittiğimde bir şey çıkıyor biri bitiyor biri başlıyor şimdi de şu sizintim varmış suyu azalmış su an kendine yetecek kadar var dedi doktorum ama 2 3 haftaya ne olur bilemeyiz dedi.surekli akiyor su gibi zaten belli akıntı olmadigi 😔30 hafta ile uyumlu bebeğim. Antibiyotik başlandı bir de yatıyorum evde sadece tuvalet için kalkacaksın dedi. 2 ayim kaldı sağa salim bi dogursaydim. Vallahi bunaldım ya artık.
Datlum Meltemanneolsun bende de ara ara oluyordu enfeksiyon dediler ben de 30+0 günlüğüm geçmiş olsun size sürekli mi akintiniz oluyor
Hshshzgsghzhshs Meltemanneolsun bol bol havuç suyu için ve deveci armudu yiyin Rabb’im vaktinde sağlıkla kavuştursun inşallah
Kbr-cnbrc Meltemanneolsun Buda geçiçektir canım sıkma canını birşey olmaz Allahın izniyle ya bebişin de hisseder rahat olmaya çalış bol bol yat su iç dua et 🌸
Meltemanneolsun Datlum evet sürekli akıyor 3 hafta önce devlette test yaptırdım aniden akıntım gelmişti fazlaca negatif çıktı enfeksiyon var dendi fitil kullandım geçmedi şimdi doktora gittik suyum azalmış %65 şu kalmis dedi
Datlum Meltemanneolsun ben dün kontrole gitmiştim suyu iyi dedi gebelik şekeri etkilememis fazla değil dedi. Akıntı da enfeksiyondan dedi. Bilemedim şimdi haftaya tekrar kontrol olacak. Siz tam kaç haftalıksiniz ben 31+1im sekrden etkilenmiş mi sizin bebek bu seker bela oldu aserdigim hiç bir şeyi yiyemiyorum
Meltemanneolsun Hshshzgsghzhshs havuç da yiyemiyorum şekerden dolayı gebelik şekerim de var ve havuç cok sekerliymis. Şu an yapabileceğim 3 litre su içmek, yatmak ve antibiyotik kullanmak
Meltemanneolsun Kbr-cnbrc inşallah canım ama sürekli bir şey çıkıyor gebelik şekeri, amniyotik bant, tiroid, enfeksiyon, fıtık, hunilesme, servikal kisalik şimdi de bu hepsi geçti ve gecmekte çok şükür bu da geçecek biliyorum ama artık yoruldum
Kbr-cnbrc Meltemanneolsun evet diğer sayfalarda okumuştum canım yorumlarını cok zor cok yorucu süreç haklısın ama ne kadar rahat olursan o kadar güzel ilerler süreç inşallah ferah tut içini diğerleri geçti buda geçiçektir
sadbut Meltemanneolsun canım benimde suyum azalmıştı bol bol havuç suyu icip armut yedim işe yarar mı bilmem ama bende işe yaramıştı bi dene istersen doktor kızmıstı hurafelere inanma turuncuya döner rengin diye ama intermette herkes havucsuyu ile düzeldiğini yazmıstı
Meltemanneolsun sadbut 😂 o nasıl hurafeymis ilk defa duydum. Yok bende gebelik şekeri de var havuç da yasak doktoruma sordum çok şekerli olduğu için yeme dedi
Ebrueo sadbut ne alakaymış ya bana doktorum dedi asıl havuç suyu iç diye. Benim de suyum azalmıştı 32. Haftada. Şimdi sınırda gidiyor ama işe yarıyor gerçekten.
sadbut Meltemanneolsun benim arkadasımında sekeri vardı doktor yemek istediğin meyveleri yogurtla karıstırarak istediğin gibi tüketebilirsin demiş bi sor istersen canım doktora belki o sekilde bişey demez
Elmasekeri1 Meltemanneolsun ay sen benimle aynı şeyleri.yasiyorsun ya ilk su azlığı çıktı 25. Haftada sonra şeker sonra gelişim geriliği gerim gerim gerildim yani.🤣 Doktorum da diyor şükür 36. Haftaya getirebildik gebeliği artık ne zaman istiyorsab doğur 🤣 bir şey daha çıkmadan doğurmak istiyorum
Mlkrj Meltemanneolsun antibiyotik su sızıntısı için mi verildi acaba ? Benimde suyum azalmış ama enfeksiyon yok bende herhangi başka bir test yapılmadı
Meltemanneolsun Mlkrj evet onun için verildi çünkü orada bı delik açılmış o da enfeksiyon yaparmış şimdi bu antibiyotikle geçmezse 3 gün içinde fitil de verilecek yine geçmezse yatış verilecekmis
Busramnida Meltemanneolsun yaa canım nasıl belli oldu senin bende şüpheleniyorum kendimden seninle aynı haftamız benimde bazen geliyor çiş değil biliyorum açıkça su olduğunu biliyorum dra. söyledim suyun normal ama yat uzan dinlen dedi anlamadım bende napcağımı
Meltemanneolsun Busramnida bugün kontrole gittiğimde suyunun azalmış olduğunu gördük öyle anlaşıldı 3 hafta önce gitmiştim en son suyu gayet normaldi. Bugün %65 kalmis belli zaten siyahlık oluyordu şu olan yerlerde şimdi siyahlık resmen yarıya kadar inmiş. Şu anki şu da normalmiş aslında %40 a düşünce tehlikeliymis ama böyle giderse düşecek dedi doktorum mantıken de öyle bakalım inşallah düzelir.
Meltemanneolsun Mlkrj delik yeri gözükmüyor ama su azalınca bı yerde bi kacak olduğu anlasiliyor nerede delik oldugunu goremezler ilaçla ve fitille de vücut kendi kendine yama yaparmış orayi