Selam kızlar, geçen defada bahsetmiştim özeldeki doktorumla numara paylaşmadık önemli bir durum olduğunda görüşemiyorum direk diye, geçen hafta tetanoz sonrası aile hekimliği genel bir test yaptı kan ve idrar kanımda ve idrarımda enfeksiyon oluşmuş perşembeden beri hastaneyi arıyorum. Doktoruma iletin acil bir şey mi geleyim mi diye hala da iletip dönceklrr, bugün tekrar aradım doktordan kaynaklı mı sizden kaynaklı mı hemen gösteriyorum dönüş yapacağım dedi hala ses Seda yok böbreklerim deli gibi ağrıyor zaten de. Sizce hastane ve doktor değiştireyim mi? Baya araştırdım en içime sinen doktor bu oldu. Bunda da bu şekilde sorunlar. Kontrolüm haftaya ama bilemedim ya. Var mı bir öneriniz? Ya da Anadolu yakası Üsküdar’a yakın bir doktor öneriniz? Bu arada 21 haftalığım 😃🫣