Femay Ama olay emzirme döneminde bitiyor. Ay emziriyorum şekerim düşüyor diye diye geleni geçeni yersen kesinlikle o kilolar kalıcı oluyor. Ben doğum sonrası çok dikkat ettim tatlı vs komple kestim. Sporumu yaptım ,et balık yedim. O yüzden çok şükür tüm kiloyu verebildim