Zeynoaley bende 34+4’üm aynıları bende de var sanırım yalancı sancılar başladı, yürürken kasıkta, karnımda ağrı hissediyorum tuvalete koşuyorum bir damla gelmesi dahi rahatlatıyor biraz. Ağzımın tadı yok hiç bir de ne yesem tuhaf bir tat kalıyor geride…