Bugun muayene oldum rahimde yumuşama başlamış bebeğin başı çok aşağıda kanala girmiş dedi doktorum. Aciklik muayenesinde sonra akinti olduğunu gördü ve donaxyl fitil verdi. Bir zararı olmaz değil mi ? Bu haftalsrda bebeğin başının kanalda olan var mı