Fidannn1 İyi akşamlar iki haftalık hamileyim aşılama ile hamile kaldım kasıklarımda ara ara ağrılar oluyor bazen sol tarafta bazen sağ tarafta sizin ilk haftalarınız nasıl geçti acaba ilk gebeliğim biraz heyecanlıyım 😊
Leontiine Fidannn1 bende aşılama ile hamile kaldım kasık ağrılarım vardı 2. Haftamda şiddetli ama çok kısa sürüyordu. Adet olmam gereken gün gebelik testinde silik çıktı 3. Gün çift çizgi çıktı. Doktorumu aradım hemen gel dedi kan verdim öyle çıktı. İnşallah sizde güzel haberler alırsınız. 🫂🫂
Fidannn1 Leontiine yaa bende ilk kan tahlilinde betam 59 çıktı iki gün sonra tekrar yaptığımda 127 çıkmıştı pazartesi günü kese görmeye gideceğiz siz gördünüz mü keseyi
Leontiine Fidannn1 evet benimde ilk betam 668 2. Beta 1918’lerdeydi o zaman vajinal ultrason ile keseyi gördük. Bu haftada kalp atışını dinledik. İnşallah sizde güzel haberler alırsınız.