Doktorum bana 9M DHA diye bir takviye vermişti. Onu kullanıyordum demir takviyesi ekstra hiç vermedi. Tetenoz asisi icin aile hekimi cagirdi rengimi gorunce sen demirine baktir mutlaka dedi bugun dahiliyeye gittim kan verdim demirim bayaa dusuk ferritin 2 cikti. Korktum yarin kadin doguma randevu aldim normal randevum 28 inde ama onden aldim yukselir mi acaba ne yapmam gerek basina gelen var mi? Yani doktoruma olan guvenimde azaldi aslinda ama baska secenegim de yok bana neden demir baslamadi anlamadim.