Serife5712 Nuranay73 ne kadar çok ağrın mesela. Regl arısı gibiyse normal canım benimde hala öyle 18 haftalık olmama rağmen
ikra17 Nuranay73 normal canım ilk gebelik hemde bende de oluyordu doktorum progestan vermişti ağızdan alıyordum sana yazdıysa iç günlük
Nibozog Nuranay73 her regli dönemin geldiğinde regli olacakmış gibi yaşayacaksın tatlım bunu korkmana gerek yok 😍
Nuranay73 Nibozog yaaa hadi inşllh bıde bi sorum daha olacak kızlar beta değer 691.49 kese görünmüyor Dedı beş haftalık normal mi sizce
Serife5712 Nuranay73 bebek var canım orada sertlik olması normal ama aklım kalmasın doktoruna sor muhakkak
Nibozog Nuranay73 1500 olması gerekiyor canım kese görünmesi için. 5000 de karından ultrason ile görünür. Tabi bunlar bilinen değerler daha erken görende olabilir.
Dilayqaralleh Nuranay73 evet çünkü rahmin genişliyor o yüzden normal ama çok fazlaysa ağrın bir Dr a görün derim normalde 3 ay hatta daha sonra ara ara ağrıların devam edecek korkma