Kızlar bebeğim 12 günlük oldu ancak yazabiliyorum. 39+6 da kontrolüm vardı normal doğum istiyorduk doktor 41 e kadar beklerim gelmezse suni sancı veririm dedi öyle anlaşmıştık. Akşamdan bebek hareketleri vardı ama azdı ertesi gün kontrol var diye çok önemsemedim. Sabah oldu kontrole gittim nst de bebek hareketleri az görünüyordu doktorum nst beğenmedim hareketleri az dedi bende dedim hocam akşamdan beri az hissediyorum zaten hareketlerini dedim. Doktorum kızdı bana az hissediyorsun niye gelmiyorsun dedi bende kontrol olduğu için ertesi gün önemsemedim. Neyse öyle yada böyle bugün doğuracaksın dedi bana düşünün kontrole diye gidiyorsun ama doğumaaa☺️.. yatışım yapıldı suni sancı istedim nst bağlandı felan 45 dk suni sancı aldım ama nst daha da bozulmaya başladı bebek suni sancı aldıkça strese girmiş kalp atışları düşmüş. Doktorum tercihi bana bıraktı suni ile devam etmek istersen şuan başlayamam ama geceye doğru veririm bebek strese girdi 2-3 günü bulabilir normal doğumun dedi. Bende bebeğimi riske atmamak için sezeryan olmayı kabul ettim. 15 dakika içinde ameliyathane hazırlandı beni ameliyathaneye indirdiler ama içimde korku heyecan karışık duygular var. Anestezi doktoru geldi genel mi istersin spinal mi dedi migren hastası ben spinalin baş ağrısı yapacağını bilmeden spinal istedim😂 3 kez denendi olmadı 4. De oldu zordu diyemem ama o korkudan anlamadım sanırım herkes zor acılı diyor. Bacağımı kaldırmamı söyledi kaldıramadım sonra kendi doktorum sondamı taktı onu hissettim acılı bir işlemdi. Sondayı hissedince beni bir korku saldı ben herşeyi hissedeceğim korkusu😂 sonra başladılar hiçbirşey hissetmedim sadece karnıma bastırdılar onu hissettim ağrılıydı 1 dakika içinde kızımın ağlama sesi geldi daha görmeden sesi geldi sonra bende başladım ağlamaya o kadar güzel bir histi ki… velhasıl kelam ikimizde sağlıklıca çıktık. Sezeryan sonrası süreç benim için çok zordu toparlanmam 10 günü buldu ağrılarım çoktu oturup kalkamıyordum sezeryan karşıtı biri değilim ama normalden yanaydım hep o an sancıyı çekip kurtulmak istiyordum sonrasının zor olacağını çevremden biliyordum çünkü … benimde doğum hikayem böyle 😅