Kızlar 19.haftadayım. Aniden belimin sol tarafında bir kaşıntı oldu yürürken sanki böcek sokar gibi. Yürüyüşe çıkmıştık eve gelince eşim baktı hemen ama hiçbir şey yoktu. Görünürde hiçbir şey yok ama inanılmaz acı ve kaşıntı gibi bir hissiyat var orada. Böyle bir şey yaşayan oldu mu