Findikannesi Kızlar 36+1 olduk dönmedi hala bugün doktora gidicem ama ben hissediyorum dönmediğini. Lütfen dua edin hayirla inşallah normal doğum yapmak istiyorum biraz geriliyorum dönmediği için sezeryandan korkuyorum
Ozlemsvr Findikannesi canim doktorne dedi? ayrıca sezaryan da olabilir canını sıkma sonuçta annelik kolay değil ki. Illa olacak normal olacak diye bir şey yok.. Hayırlıca dogsun sende sağlıklı ol bebekte .
Yalinn8 Findikannesi ben de normal istiyordum 34/4 uz donmedi hala, zor ama dönebilir de dedi dr, bi umut bekliyorum, hadi umarim seninki de supriz hapar bu hafta🙏🏻
Turna Findikannesi canım benim bebiş 37 de döndü sen kasma kendini 36 da gitmistim donmemisti döner ınsallah
worin canım inşika suresini oku, karnını okşa bebeğinle konuş, bol bol su iç ve dönmesi için yapılan hareketler var internetten bak onları yap benimki 35+5 de dönmemişti, 36+2 dönmüştü😊
AysunDrn Ben 34 haftalıkken baş gelişti. 36 haftada kontrole gittim popo geliş olmuş dedi biz şok olduk eşimle o haftadan sonra nasıl döner falan dedik Dr bazen dönebiliyolar dedi ama bu saatten sonra da baş geliş çok zor döner dedi 🙄
Kbraldemr Findikannesi 35 haftalıkken benimki de dönmemişti. 36. Haftamda doktora gittiğimde bebeğin dönmediğini söyledim meğer dönmüş ama hissetmemişim 🙈