Busraa3434 ben ilk 3 ay herşeye çok dikkat ettim organ gelişiminin kritik evresi olduğu için dışardan yemedim sucuk falan yemedim dışarda salata yemedim. 3 ay bitti herşeyden azar azar abartmadan yedim de içtim de pizza da yiyorum canım çekince kola da içiyorum burger da yiyorum ama abartmadan. Hamilelikten önceki gibi abanmıyorum üzerlerine 😄 şükür bi sorunumuz yok şu an da