Edafmo Kızlar merhaba. İlk bebeğim şubat doğumluydu işim kolaydı. Şimdi Allah nasip ederse 26 mayısta kucagıma alacağım oğlumu. Kısa kollu şortlu takımlar aldınız mı? 3-6 ay 6-9 ay olarak ne tür giyim/takımlar tercih ettiniz yardımcı olur musunuz?
gezentianne Edafmo Yaa benim de ilki Şubat doğumluydu şimdi 25 Mayıs olacak 😆 Ben uzun kollu takımlar aldım bir de şortlu zıbın falan ama onları cok almadım kilo gidişatına göre bakacağım
Busraakay_26 Edafmo kızım 29 Mayıs doğumlu sadece 2 hafta yenidoğan takımlarını giydirdim sonrasında full zıbın ile dolaştı evde eğer şehrin sıcaksa tercihin kısakollu olsun ☺️
Edafmo gezentianne bende mevsime göre doğumdan sonra alırım diyorum ama bazen ucuz takımlar görünce alsam mı almasam mı ikilemine düşüyorum. Yaz bebesi zormuş😂
Edafmo Busraakay_26 gündüzleri sıcak geceleri serin bir şehirdeyim. Gündüzler için bol bol kısa akşamlar için uzun alayım o halde