Selam kızlar. Ben Ocak ayında yani 3 ay önce dış gebelik kaynaklı şiddetli iç kanama ile acil olarak ameliyata alındım. Doktorum durum sıkıntılı tüp patlamış açık ameliyat yapmam lazım çünkü kan birikintisinden içeriyi başka şekilde göremem falan dedi beni o şekilde ameliyata aldılar. Buralar hatırlamak istemediğim kadar kötü elbette. Sorum şu kızlar.
Benim bir çocuğum var 5 yaşında. Normal doğum ile dünyaya geldi. Bu ameliyat sonrası karın altımda bir kesi ve dikiş ile uyandım tabii, doktorum bunun da bir nevi sezaryen ameliyatı gibi olduğunu ameliyattan yakın bir zamanda bir gebelik olursa yine sezaryen olacağını söyledi yaşayıp aksi şekilde doğum yapan varsa da yazarsa çok sevinirim.
Tek tüp ile gebelik elde ediliyor doğal yollar ile bundan hiç şüphem yok, ama asıl sorum bu şekilde ameliyat geçirip 1 2 yıl beklemeden doğum yapanlar var mı? Dikişte sorun yaşanıyor mu buna üst üste yakın aralıkla sezaryen olanlar da cevap verebilir diye düşünüyorum. Şu an tabiki erken bir dönem bunun için ama oğlum da çok yara aldı bu sürede ayrı kaldık, kardeşini kaybetmiş oldu vs. Şu an da ara ara benim kardeşim olacak değil mi gibi şeyler soruyor. Tekrar bir gebeliği hepimiz çok istiyor ve bekliyoruz anlayacağınız. Ameliyat üzerinden 6 8 ay geçtikten sonra mesela benim bu dikişlerim genişleyen karın ile bana sorun yaratır mı? Uzun oldu kusura bakmayın.