Dyguackgz ya bu konu maalesef kişiden kişiye değişen bir konu. Spinal ve epidural anestezi de baş ağrısı ve bel ağrısı kalanlar olabilir çok fazla gördüm ve okudum ama aynı zamanda hiçbir şekilde ağrı sızı yaşamayan da çok var sanırım kişiden kişiye değişiyor. Ben ilk doğumumda genel anestezi olmuştum doktorumun öyle uygun görmesiyle şimdi de bel ağrısı ve baş ağrısı yaşama veya kalma ihtimalinden korktuğum için yine genel anestezi isteyeceğim. Ama söylediğim gibi tamamen kişiden kişiye değişen bir konu bu benim de görümcem 2 doğum yaptı ikisinde de spinal olmuştu sadece ilk birkaç gün ağrı sızı yaşadı sonra geçmişti