Aslan1 gebelik haftam 4 haftaymış bugün ögrendim kızlar ama son adet tarihim 8 nisan bu da 6 haftalığa tekabül ediyor ama ultrasonda keseyi gördük çok şükür de benim anlamadığım neden 22 nişana denk gelişi tam 4 oluyor benim sat e göre 6 haftalık oluyor
ikra17 Aslan1 canım geç döllenme olabilir benim de ilk başta öyle çıktı adete göre küçüktü haftası ilk haftalarda kese boyutu ölçülüyor içinde bebek olduğu zaman artık bebeğin crlsini alıp ona göre hafta ölçüyorlar benim de hep 2 hafta geriden geldi şimdi tam oldu sat göre
deniz_95 Aslan1 bir sonraki kontrolde gelişme gösterirse sorun olmaz tabii ki doktor adrt tarihinizi düzenler