Belemirrr Merhabalar arkadaşlar bu ay planlı gebelik düşünenler kimler var tarihi yakın olanlarla beraber bekleyelim sohbet muhabbet edelim birazcık 🌷
Bglmmrn Belemirrr benımde bat 26 7 aydır olmuyo bu ayda olmadı bugun kan verdım negatif çıktı olsaydı ikinci olacaktı
Ayshednmz0108 Belemirrr bende bu ay planladım. Bat 2,3,4 Haziran bakalım nasipse inşallah çok umutluyum
eumuto9995- Bennn benn benn. Denedik inşallah olur Allahım lütfen isteyene nasip et 🙏💕. Bebeğimi kaybettikten sonra tek duam bu. İsteyen herkese nasip olsun. Beraber bekleyelim en son regl 5 i mayıs
Belemirrr gmzgl01 daha henüz göremedim canım ama deniyoruz gün aşırı genelde adet bittikten 5-6 gün sonra oluyor
Fatma-asar Bat 7 Haziran bakalım bende düşük yaptım inşalllah olur bu ay tekrardan sürekli kafamda acaba oldumu diye 🫢
Belemirrr Fatma-asar acaba olur mu bende çok düşünüyorum ama düşünmek iyi birşey değil stres yapmak iyi gelmiyor
Fatma-asar Belemirrr yumurtlamam olalı 5 gün oldu sağ kasıgımda ağrı var baya sizin oldumu yumurtlama
Belemirrr Fatma-asar canım yumurtlama görmedim ama biz ara ara deniyoruz uygulamaya göre 24 mayıs yumurtlama gözüküyor bakalım o günlerde özellikle dikkat edeceğim
acemiannne Kızlar ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz benim de bat 6 , kasıkta batma ve bel ağrım var. Adetim düzenli oluyor hep uygulamadan takip ettim 2 kere ilişki oldu malesef eşim uzakta yumurtlama gününe denk geldi Allah’tan daha çok var beklemek zor 😅
Belemirrr acemiannne bende yakın tarihe kadar beklemeyi düşünüyorum mesela bat 2-3 gün kala gibi yapabilirim
Papatyam--01 @"eumuto9995-"benımde canım kasımda kürtaj oldum 6 ay dinlendir din rahmimi bu ay artık denemeye başladım
Papatyam--01 @“acemiannne” Canım ben baya yaklaşıncs yapmayı düşünüyorum diğer türlüsü Beni cok yoruyor her gün yapasım geliyor bu defa 🤦🏼♀️