Mzginsezn Kızlar 17. Haftamdayım sürekli bişeyler yemek istiyorum iştahım çok açılmış ya daha erken değil mi bunun için. Henüz kilo almadım ama böyle giderse başlayacak galiba :)
ddefnos Mzginsezn o haftada bende oyleydim ya şimdi 20deyim havalarda bi anda ısındı ondan mı bilmiyorum geçti o aşırı iştah hali
fatmaanuurr22 Mzginsezn ilerleyen haftalarda daha da artıyor canım ben 28.haftadan sonra daha çok yemeye başladım hep aç hissediyorum kendimi
Mzginsezn ddefnos benimde biraz azalsa süper olur psikolojik mi diye düşündüm bir an sürekli yeme isteği var çünkü özellikle erik vs
mty Haftadayim hala aynı benim iştah ama kontrol altına almayı öğrendim çok şükür yoksa daha 20. Haftamda 6 kilo almıştım 20den sonra baktım olmuyor çok kontrollü gitmeye başladım toplamda 7 kilo aldım şimdilik. Ama bu aylarda dikkat etseniz bile alınıyor bilginiz olsun kontrollü gidin. Birde bilen biri cevaplasın Allah aşkına doğumdan sonra iştah azalıyor mu daha da önemlisi önceden yiyip yiyip kilo almazdım hamilelikte ne yesem vücudum depoluyor resmen o yüzden resmen kalori hesabı besleniyorum bu süreç bitiyor mu