Esraonall ben de aldım silverette olandan kullananlardan memnun kalmayan hiç görmedim herkes iyi ki diyor. Zaten göğüs kalkanıydı kremiydi bi sürü para tutuyor göğüsleri kanayan sonradan alan keşke diyen çok anne var bence para verilmesi gereken birkaç hayat kurtarıcı üründen birisi kullanır kullanmaz post açıcam foruma 38 olmak üzereyim bu arada.