Hnddmr bekarken hep oğlumuz olsun isterdik ablamla birlikte. Kız çocukları çok bilmiş gelirdi sonra ablam evlendi 2 oğlu oldu çevremde erkek çocuklarını gördüm ve dedim ki kızım olsun istiyorum 😁evlendim eşimde kızı olsun istiyordu onunda yeğenleri erkek oldu. Hamile kaldım en başından beri erkek hissediyordum belki de korktuğum için öyle düşünüyordum erkek hissetsemde kız olacak diyordum inanmayarak🥹sonra öğrendik ki oğlumuz olacak,üzülmedim kız olsaydı da aynı sevinirdim Rabbim güzel günlerini görmeyi nasip etsin oğlumu çok seviyorum kavuşmaya az kaldı🥹