denizannee Ahahgshrbbr canım orda beklenen değer falan yaziyo 10a kadar gebelik yok 10dan sonra gebelik var diyor 514 çok yüksek bir rakam zaten kâğıtta da yazar. Hayırlı olsun 🤗
melegiminannesi Hamilelik var evet ama 2 günde bir 2 ye katlanırsa sağlıklı bir hamilelik eğer düşüş ve artış gözlenmezse sağlıksız bir gebeliktir
denizannee Ahahgshrbbr bu konuyla ilgili de internette çok güzel bir sayfa var bak araştırıp bulmuştum bende.. https://www.gebelikhesaplama.com/beta-hcg-hesaplama/ Buraya bhcg değerini yazınca haftanı söylüyor. 👍🏻
Mlssa Ahahgshrbbr Ben 120iken havalara uçmuştum çok şükür 10hafta2 günlük şuan😊 sanırım sizinki daha büyük ama kişiden kişiye değişiyormuş değer.Çok sevinçli bir durum Hayırlı olsun inşallahh 🤲🏻❤️
Mlssa Ahahgshrbbr Allah analı babalı büyütsün bebişini canım ben senin sanmıştım.. Arkadaşın doktora gitmediyse gitsin biran önce 🤩inşallah sorunsuz sağlıkla kucağına almayı nasip eder Allah ona da bebeğini 🤲🏻🥰
SuSerkan 5 yazan var 50 yazan var adet sürecine girerken bile 90 gibi bi değer görebiliyoruz 100 görüldüğünde gebelik düşünülür fakat iki gün sonra tekrar yapılması istenir ve değerin en az iki katı olması beklenir . Arkadaşınızın değeri gebelik gösteriyor tebrikler ❤️. Açıklayıcı yazdım ki belki arkadaşlarda bilgi edinmek ister diye 🙏