Ceydaa61 crash ben de aynı durumdayım. Ne yapsam ayaklarım ısınmıyor 3 çorap üst üste giyiyorum elektrikli soba yakıyorum anca biraz ısınıyor. Sen kaç haftalıksın. Belki de ilk haftalarda oluyordur?
ygmr crash benimde buz gibiudi kan ilacinkullanmaya basladigimdan beri harlio sanki😁ama kizim olucak benim
crash KbraFatih hayırlısı olsun inşallah benim önceden de soğuktu şimdi 2 kat oldu acı veriyor artık. Evet sıcak su torbası düşünmebilirim sağolun 💜
Ulya crash evet bakdirmam gerek,bakdiricam 2-3 gune hastaneye gidicem kontrole o zaman yapdiricam,sizde cok qarip kanin normal olurken nasil souk olur elin ayagin 😐
Sedefhayri Benimde hep soğuk ben kalın ve yünlü çoraplar giyiyorum sizede tavsiye ediyorum sıcak tutun allah korusun üşütürsünüz
crash Ceydaa61 10+1 daha yeni. Ama artık acı veriyor kendi bacağıma değince bile ürküyorum çok fena soğuk
Ceydaa61 crash benim daha 5 haftalık. Benim de böyle devam edecek galiba😳 kan değerlerim de senin gibi normal çıktı
crash Ulya gerçekten bilmiyorum 🤷🏼♀️ Vücudum ısınınca bile ayaklar garip şekilde aynı. Dr sorucam 2 hafta sonra inş
crash Ceydaa61 sanırım evet. 5.haftadan kesenin görünümünden beri soğuk ve öyle de gidecek gibi sebebini öğrenirsem yazarım muhakkak.
Ceydaa61 crash teşekkür ederim☺ Bi de ilk ne kadarlıkken öğrendin ve değerin kaçtı. Ben hala doktora gitmedim Salı günü gidicem inşallah. Değerim çok mu düşük diye merak ediyorum😫
crash Ceydaa61 benim değer 38.8 gibi birşeydi çok düşüktü hasta olmadan 2 gün önce yapmıştım erken gebelik testi. 1 hafta sonra anca arttı ve karından bile görünmedi kese 5.hafta vajinal ultrasondan baktı anca göründü. 🙂