Öncelikle Allahim herkese hayirli evlat nasip etsin . 37.haftamdan beri bel ve kasik agrilarimla bogusuyordum ha bugun dogcak ha su gun dogcak derken 40+2 de 18 mayis Cumartesiyi pazara baglayan gecede saat tam 02.30 da suyum sızıntı seklinde geldi ama ondan once biranda belimde ve kasiklarimda adet agrisi baslayip karnim asiri derecede siskin oldu semsertti yine yalanci sanci diye dusa girip ciktim sakinlesmisti agrilarim ama karnimdaki sertlik devam ediyordu sonra tam mutfagimi topluyacakken altima kaciriyor gibiydim ( suyum gelmesini 2.oglumda deneyimlemistim ama ondaki biranda bosalan ve durmak bilmeyendi ) bunda ilk once idrar kacirma sandim ama biraz daha bekledikten sonra idrari tutabildigimi bunu tutamadigimi anladigim an hemen kulot bezimi giydim ve esime seslenip hastaneye gittik . Orada acilmamin 3 cm oldugunu solediler ve o dakikadan itibaren bende ne sanci nede acilma hic bir sekilde olmadi pazar gunu sabah 10 a kadar beklediler hala daha ayni ve suyum yesil renkti hastaneye geldigimden beri bebegim iceride kakasini yapmis Allahtan yutmamis oyizden daha fazla beklemeden hem antibiotik hemde suni sanci verdiler bana biranda agrilarim basladi acilmam hizli ilerlemeye basladi 8 cm ulastiginda acilmam ben artik net hissediyordum agri ve acilmalari mi ve hemencik 10 cm ulasir ulasmaz dogumumu baslattilar saat tam 13.55 te iki yakisiklimdan sonra minik prensesimi kucagima aldim 🤗 Allahim kim evlat istiyorsa kucagini doldursun kim hamileysede sag saglim dogum yapip kucagina almayi nasip etsin guzel kiz kardeslerim 💓