Kızlar 23 haftalık oldum. Doktorum şeker yüklemesi yapmayacağım açlık tokluğuna bakarız dedi. Bugün test verdim kanda glikoz görünmüyor sonuç çıkmamış daha herhalde.ama idrarda 50 mg glikoz görünüyor geç oldu hem hepsi çıkmamış daha yarın doktora soracağım ama korktum da. İnternette hamilelikte çıkabilir illa şeker olduğu anlamına gelmez diyor ama bilemedim tahlil öncesi çikolata ve meyve suyu içmiştim etkisi olmuş mudur acaba başına gelen var mı