Sevim_Demir neskafe, tek kullanımlık mama mutlaka bulundurun. Kimseyi dinlemeyin, sonrasında mutlaka bol bol yürüyün. Biliyorum ağrınız çok olacak ancak ne kadar çabuk ayağa kalkarsanız sizin için o kadar iyi. Pozitif düşünmekten hiç yatmadım şükürler olsun. Bebeğinizle bu anlatın tadını çıkarın. Sağlıcakla gelsin şimdiden