Benimde kan uyuşmazlığı vardı 2.gebeliğim düşükle sonuçlandı ilki şimdi de 28/2 deyiz. Her şey yolundaydı çok şükür 12. haftada kanamam olduğu için yaptılar bugünde yaptırmaya gittim indrekt coombs pozitif çıktığı için perinatolojiye sevk etti bugüne kadar her şey yolundaydı böyle bir şey yaşayan oldu mu