eumuto9995- Kızlar hepinize selam 3 nisanda kürtaj oldum 5 mayıs da ilk reglimi oldum. Bugün 20 si yumurtlama günüm gösteriyor az şekilde kahverengi lekelenmem olmuş yumurtlama akıntısı olabilir mi sizce ? Kontrolüm de bi sıkıntı yoktu sizce?