Zeszy benim de öyleydi canım senin haftalarda başladı 13 14.haftalara kadar devam etti. Canını sıkmıyorsun, güzelce dinlenip bol su içiyorsun. Ne kadar korktuğunu çok iyi anlıyorum ama bu duygunun seni sömürmesine izin verme. Kanama mevzuları yüzünden hamileliğimden hiçbir şey anlamadım daha yeni yeni alışıyorum. Korkarak geçmez yani zaman. Sadece şunu bil eğer sağlıklıysa ve Allah nasip edecekse şakır şakır da kanasan o bebek seninle kalacak. Ama sağlıklı değilse ve nasibinde yoksa kanaman dursa bile bebek durmayacaktır… Dua ve tevekkül 🌸