Sans_seninle Kızlar bu sabah bir gebenin günlüğü olan testi yaptım sabah 5 dakika bekledim baktım birşey yok sonra unuttum şimdi bakayım bi dedim böyle çizgi gördüm regl da geçikti sizce test mi bozuldu yoksa doğru mu
GezenTavuk_2 Sans_seninle Bu test kuruma çizgisi veriyor bu şekilde. Geçen ay iki testi de aynı çizgiyi verdi .
GezenTavuk_2 Sans_seninle Evet durdukça da gitmiyor iki testi de verdi erken gebelik yaptım kaset testte görünce sonuç negatif bir gebenin günlüğü gebelik testleri pek iyi ve güzel değil .
GezenTavuk_2 Sans_seninle bence başka test dene umitlenme bu marka için yaşamış birisi olarak diyorum
Izell Sans_seninle erken bı gebelik olabilir ama bu bahsettiğiniz test degisikmis galiba şimdi yorumlarda okudumda istersen yarın sabah başka bı testle tekrar et bence garanti olsun benim bildiğim testlere göre gebesin erken dönem
Sans_seninle Izell Awox kullanıyorum normalde bitti o bir gebenin günlüğü testi vardı onu yaptım nu sabah ama unuttum akşam baktım