Faiirlytale Doğum yapalı 17 gün oldu ama doktorum sisteme doğum yaptığıma dair raporu işleyememis, iş yerime doğum raporunu vermiştim şuan doktorum sisteme doğum yaptığıma dair raporu işleyebilir mi bilgisi olan var mı?
nurssmom Faiirlytale o zaman sıkıntı olmaz. Benim 2 raporumu sistemede geçirmemişler bugün iş yerimden söylediler bende hastahaneyi aradım 10 dk içinde halledildi sisteme düştü
Faiirlytale nurssmom peki hastane sisteme girdikten sonra iş yerinin yapması gereken bir şey var mı, ben raporu vermiştim iş yerine
nurssmom Faiirlytale ya iş yeri kayıt yapmayı denedi raporla ama olmadı sisteme düşmediği için. İş yeri birşey yapamıyor. Aldığınız haatahaneyi arıyorsunuz rapor birimine bağlıyor onlar hallediyor. Onlar hallettikten sonra iş yerinizi aramanız yeterli
nurssmom Faiirlytale iş yeriniz onu onaylıyor rapor tarihi bitiminde çalışmadığınıza dair. Bunun için bilgilerinin olması lazım.